(չ)մարքեթինգ ep.1-pilot

Բարև։ Դիջիթըլ աշխարհում ենք ապրում ու այն իր օրենքներն ունի։ Դիջիթըլ մարքեթինգի մասնագետները Հայաստանում միջինում 200.000 դրամ են աշխատում։ Մասնագետների պահանջը մեծ է, որովհետև այստեղ ամեն ինչ փոխվում է ժամ առ ժամ, ու լավագույն մասնագետները նրանք են, ովքեր կարողանում են ապրել այս տեմպի մեջ ու տիրապետել ոլորտին լիովին, այսինքն՝ նրանք քիչ են։

Մարքեթինգը դիջիթըլում դարձել է գրեթե բոլորի հետաքրքրության առարկան, բայց սա էլ թթու թան չէ, ամեն մարդու բան չէ։ Այն հստակ ուղղություններ ունի և նրանք, ովքեր ուզում են տիրապետել մասնագիտացմանը, պիտի որոշակի հմտություններ ունենան։

(Չ)մարքեթինգ բլոգում կփորձենք պարզել այս մասնագիտացման բոլոր կողմերը՝ հմտություններից մինչև գործիքներ։ Եթե ուզում ես անցնել մեզ հետ այդ ուղին, միացիր մեր ֆեյսբուքի խմբին՝ (չ)մարքեթինգ: Marketing Learners Club

Ինչպես յուրաքանչյուր մասնագիտություն, դիջիթըլ մարքեթինգն էլ է ուզում, որ իրենով զբաղվող մարդիկ որոշակի բնավորության գծեր ու հմտություններ ունենան։ Առաջարկում եմ տեսնել, եթե մասնագիտությունն ինքը ընտրեր, դու կընտրվեի՞ր։

Եթե դու՝

  • Պրպտող ես ու ամեն նոր բան տեսնելիս ուզում ես հասկանալ ինչ է կատարվում,
  • Ստեղծարար ես ու քարից միտք ես քամում,
  • Սիրում ես թվեր ու կարողանում ես գոնե տարրական մաթեմատիկական գործողություններ կատարել,
  • Սիրում ես դիջիթըլ աշխարհը իր ողջ ձգողական ուժով,
  • Պատրաստ ես սովորել ամեն ժամ, ակտիվ ես ու նախաձեռնող,

Շնորհավորում եմ՝ ժամանակ չես վատնում տեքստերս կարդալով։

Ցանկացած ոլորտում ինքնաբզբզալը կարող է օգուտ տալ։ Խորհուրդ կտամ սկսել այս մասնագիտությունը գուգլելուց և առհասարակ «չալարել գուգլել»-ը այս մասնագիտության ամենակարևոր կողմերից է։ Այնուամենայնիվ, այս մասնագիտացման մեջ աշխատելու ես երեք հիմնական գործոնների հետ՝ լսարան, գաղափար, արտադրանք։ Ուրեմն նախ հասկացիր ինչ են իրենցից ներկայացնում այս երեքը։ Խոստանում եմ ինքս էլ անդրադառնալ ավելի մանրամասն հետագա հոդվածներում։

Մարքեթինգի մասնագետները աշխատում են տեքստերի, վիզուալների, աուդիոյի, վիդեոյի, վերլուծական և մեդիա գործիքներով՝ կախված հստակ ուղղությունից։ Այնուամենայնիվ բոլորը օգտագործում են գրեթե բոլորը։ Ահա երկու գործիք, որ յուրաքանչյուր մասնագետի երջանկացնում է, հատկապես, երբ գրաֆիկական դիզայները գոլորշիացել է մեր կյանքից։

Canva գրաֆիկ դիզայնի համար
Canva գրաֆիկ դիզայնի համար
Canva-ն իսկական փրկություն է արագ, պարզ, բայց գրավիչ նկարներ ստանալու համար, անգամ անվճար փաթեթը բավարարում է լավ արդյունքներ ստանալու համար։
Figma UI/UX-ի համար
Figma UI/UX-ի համար
Figma-ն էլ հարմար է արագ սքեչեր անելու համար, թիմային աշխատանքի հնարավորություն է տալիս։
Online smm դասընթաց 0-ից՝ առանց ջուր ծեծելու
Online smm դասընթաց 0-ից՝ առանց ջուր ծեծելու
Ջուր չծեծելը նման դասընթացներում շատ կարևոր է։ 3 փորձառու մասնագետ 9-ը հանդիպման ընթացքում կծանոթացնեն SMM-ի հիմունքներին։
Facebook and Instagram ads | Online training
Facebook and Instagram ads | Online training
Թվային մարքեթինգի ամենամեծ երկու հարթակները՝ facebook և instagram՝ այստեղ ճիշտ ռազմավարությունը շատ կարևոր է անիմաստ ժամանակ և բյուջե չծախսելու համար։

Այս ամենը նախատեսված էր որպես հավես սկիզբ՝ հասկանալու ոլորտը քոնն է, թե չէ։ Եթե այո, if you feel the passion, սկսիր առաջին քայլերդ, հարցերդ կարող ես գրել (չ)մարքեթինգի ֆորումում, ու որպես ոգեշնչում` վերջում թողնում եմ լավ հոլովակ, որպեսզի create well-planned marketing, not drama։

Comments(0)

Leave a Comment